Mutfak Takımı Danteli 19

mutfak takımı örneğinin büyük halini görmek için resmin üzerine tıklayın.
mutfak danteli mj

Merhaba Cevherciler. Bugün yapımı kolay ve sade bir ile karşınızdayım. Dilerim hoşunuza gider.

Bir de bana sürekli emir cümleleri kurarak model siparişi veren arkadaşlara sesleniyorum. -Siz bu siteye ne kattınız da, sürekli o niye yok bu niye yok deme cüretini kendinizde bulabiliyorsunuz. İnsanların emeklerini aşağılamayın lütfen.-

Mutfak Takımı Danteli 19” üzerine 20 düşünce

  1. merhaba zübeyde, bu samimiyetin çok hoşuma gidiyor 🙂 haklısın kendini bilmez okadar çok insan varki nerde nasıl davranması gerektiğini, duygularını nasıl cümlelerle ifade etmesi gerektiğini bilmiyorlar. Eleştirinin bile bir üslubu bir adabı vardır. Nihayetinde herkesin zevki farklıdır. Yorum yaparken karşındakini kırmadan naha yumuşak ifadelerle yorum yapmayı bilmiyoruz sanki. Aynı dertten bende muzdaribim, boşver sıkma canını…

  2. iyi günler Zübeyde Hanım siz milletin dediklerine bakmayınız lütfen, örnekleriniz çok güzel ve devamlı güncelleniyor, başarılarınızın devamını dilerim Allah’a emanet olun iyi günler

  3. iyi akşamlar zübeyde hanım lütfen böyle yazıları dikkate almayın ben sitenizin takipçilerinden biriyim her şey çok mükemmel galiba benimde ilk yorumum bence meyve veren ağaç taşlanır sevgilerimle

  4. Yahu eleştirilerinizi bile normal insan gibi yapamıyorsunuz ilahi.Fesatlığı ruhunuzdan çıkarmadıkça uyumsuz, çirkin insanlar oluyorsunuz. İnsanlar bişeyler yapıp sergiliyorlar efendim. Bırakın münafıkça yorumu yahu, işinize geleni alınız , gelmeyeni almayınız efendim. Eleştirilerinizi kendinize saklayıp, kendi işinizde kullanınız efendim. Değilmi yaaaa. Boşverin işini güzel yapan güzel hanımlar, siz alınmayın hiçbirşeyden, herkes işine baksın. Vallahi yakın zamanda bende bişiyler göndericem, abuk subuk konuşanı yırtarım heralde.. aaa vallahi ben stres oldum. tövbe tövbeee….

  5. selam ben sitenize ilk kez girdim adresi ilk kez buldum örnekleriniz çok güzel hatta tesadüfe bakınki ben şuan çeyizime bu örnekten mutfak takımı örüyorum 98, parçadayım:) bundan sonra hergün sitenizi ziyaret edeceğim bizler için örnekler koyup zahmet ettiğiniz için çok teşekkürler.

  6. bu arada ben bu örneği Güler Erkan” ın kitabından almıştım belki bi faydam olur açıklayım: peçeteler bu modelde yapılıyor perde içinde bunun aynısından yapılıyor güneşlik kenarına ve farba kenarına.ve mutfak masası için bu örneğin aynısının en dıştaki kirpik yapılmadan o en son sıralar daha fazla sayıda yapılıyor ve bu masanın en ortası oluyor masanın tam kenarına gelecek kısımda ortadaki parçanın aynısı oluyor ama son sıralar daha az sayıda oluyor ve masanın en uç kısmı peçetelerle birebir aynı oluyor.masa kumaş ve dantelden oluşmakta yani.umarım açıklayabilmişimdir örmek isteyen olursa masanın ortasının sayılarını falan yazabilirim buradab bakarım cevap yazarım herkese hoşçakalın..

  7. kesinlikle çok güzel.. ve çok başarılı temiz titiz örülmüş ellerinize ve emeğinize sağlık.. benim mutfak takımım bu örnekten ve sarı kumaşa geçirdim harika duruyor.. hem basit hem şık…. şimdi de 5 yıl sonra tekrar arkadaşıma hediye örüyorum bunu taaa izmir egöndericem….

  8. Bu sizin isteğinize göre değişir. Perde, masa örtüsü, önlük, peçeteler gibi bölümler için ölçülerk yapılabilir. Sİze tam bir sayı veremem ama başkalrından 50 parça veya daha fazla duymuştum. Bu tamamen sizin yaptırmak isteiğiniz parça sayısıyla ilgili. bunun kararını siz verebilirsiniz ancak sevgili Elifnur.

Bir cevap yazın